Monday, April 9, 2012

Rimas asyik kena gigit je malam ni...

Hai semua...mmuaahhh...
Semalam eina ikot aima balik Gombak, tengok boynya main futsal di simpang tiga, gombak. Tempatnya agak pelik sebab kedalam sangat. Mulanya eina nak duduk dalam kereta je sebab malas nak keluar, tapi disebabkan terlalu banyak nyamuk, eina keluar jugak. Ingatkan selesai masalah nyamuk bila duduk kat luar, rupanya makin teruk. Habis badan eina dan aima bengkak-bengkak. Nasib baik la makcik ni bawa lotion untuk bengkak ni.. Kalau tak, memang merana lah garu-garu je.. Teringin nak main futsal malam-malam macam dulu balik. Tapu apakan daya, semua geng-geng futsal eina dah bz dengan kehidupan masing-masing di tempat belajar yang baru, ada jugak yang sibuk bekerja. Umm.. Aima ni kawan kelas eina, dia ni pemain futsal juga..aktif jugak laa.. Dia selalu teman boy nya pergi main futsal.
~abes kene gigit nyamuk pun sempat lagi berposing~

Kebetulan malam tu kitorang pergi ke Simpang Tiga, Gombak tu, pukul 9.30 malam dan lepas hujan, memang la banyak nyamuk kan. Malam tu rasa rimas sangat-sangat sampai kitorang letak lotion banyak-banyak kat badan kitorang. Puncanya, eina rase sebab ada air bertakung kat tepi gelanggang tu, longkang tak jaga. Apa punya gelanggang la Aima bawak aku.. Hehe.. 

~Ini la boy Aima, Kamal and the geng~

Gelanggang futsal ni gelanggang 'outdoor', tu yang rase nak menangis bila dihurung nyamuk. Ish..kepada tuan punya gelanggang ni, tolong la jaga 'maintainance' kawasan ni. Jangan la biarkan  je kami main futsal dengan keadaan yang tergaru-garu.. hehe..

~Aima.........dengan gayanya~


~eina yang tengah rimas dengan gigitan-gigitan yang memeritkan~


Moral of the stories, jangan biarkan diri anda dihurung nyamuk, takut nyamuk tu adalah nyamuk aedis, satu hal pulak kalau kena demam denggi. Peace!!








5 comments:

  1. eleh kene geget nyamuk pun nk bising

    ReplyDelete
  2. hahaa..abis dgn nyamuk je boleh buat bwk bergaduh..nyamuk pun nyamuklahh~
    Belajar Untuk Tersenyum Buat Kehidupan Anda

    ReplyDelete
  3. Lama tak main futsal.. rindu plak.

    ReplyDelete
  4. Acul: hehehe..tq baca... nyamuk itu penting! hehe..

    Mujahid: kah3..tawu takpe... (positif2) tq baca k... Ngah senyum la nii.. thanks!! hik3!!

    Ammar Yasir: Futsal best!! Thanks ea!! Peace!!

    ReplyDelete
  5. hahaha..nyamuk yg xreti bahasa..
    kih3...

    ReplyDelete

Put your comment here!!