Thursday, May 3, 2012

Kenapa lah si dia ni tak suka senyum??

Assalamualaikum.. Hai...

Tensyen tengok gamba dia...muka masam je.. Kan hencem lagi kalau dimaniskan dengan senyuman yang ikhlas.. Tahulah muka da comey daa.. Ni nak marah nii...tak mau langsung senyum.. Padahal aweknya suka je senyum.. Ceria je kan? Umm.. Agak-agak kenapa la kan.. Tensyen ye?? 




Kadang-kadang rasa nak tarik je pipi dia ni.. Susahnya nak senyum kan. Senyum tu sedekah taw. Jangan la masam je. Ummm... Yayyyss!!



Eeee...senyumlaahhh... Janganlah buat muka ketat je.. Tak kesian ke saya ni ketakutan melihat wajah anda yang garang tuu... hihi.. :-)


Agak-agak la kan..apa ubat nak bagi senyum ni ya? Ada cadangan tak??  huummm... 


Sweet sangat kalau dia senyum.. Janganlah muka masam.. Tapi jangan pandang pada luaran taw, walaupun muka masam je..tapi sweet sangat.. Pandai masak, kemas rumah, kemas, penyayang dan semualah.. 


Cinta tak mengenal rupa paras. Walaupun mukanya agak bengis, tapi hormat seorang perempuan dan pandai mengambil hati dan romantik da cukup memadai dari memandang sekadar rupa.


Jangan memandang seseorang itu hanya dari rupa paras. Terima dia seadanya lebih baik dari perasan bagus. Manusia ada banyak kebaikan dan keburukan. Tak ada seorang pun yang sempurna. Jangan haraplah ada orang yang sempurna kerana ia memang tidak wujud sama sekali..


#Pesanan: Senyumlahh...sejuk hati nii... Cinta tak mengenal rupa..  Peace!!



1 comment:

Put your comment here!!