Thursday, June 28, 2012

Spain Dapat Masuk Final!!!

Assalamualaikum.. Hai semua!!
Siapa sokong Spain untuk EURO 2012 ni? Eina sokong Spain dari awal lagi. Eina minat Spain sebab ramai pemainnya dari Liverpool dan Barcalona. Tak sangka Spain mencatat sejarah masuk ke Final Euro 2012. Masa Worldcup dulu, eina nak SPM, eina sanggup tak tidur semata-mata nak tengok Spain main. Tambah-tambah lagi masa final yang Spain lawan German tu, eina lah orang yang paling teruja nak tengok. Siap bergaduh dengan abah sebab abah sokong German. Harap juara worldcup ini akan menjadi juara Euro pula..!!





Kesiannya kat Portugal yang terkeluar pagi tadi. Adik eina penyokong Portugal, habis kena bahan dengan eina dari tadi.





Sesiapa yang kenal eina, dia akan tahu yang eina memang sokong Spain. Bila eina main PES12, 'playstation game', eina mesti guna Spain sebagai pasukan eina. Rasa puas sangat bila Spain dapat masuk. Lepas ni, German lawan Itali. Eina rasa German menang, stateginya agak menyeramkan. Tapi hati eina tetap sokong Spain untuk menjuarai Euro 2012 ni.





Sotong yang boleh tahu siapa menang masa Worldcup dulu dah mati la pula. Kalau ada lagi, mesti kecoh dan terkenal sotong tu. Alahai sotong. Apalah ada pada sotong? Mungkin semua tu hanyalah kebetulan. Mana ada benda yang boleh tahu apa akan jadi di masa hadapan kan?






Walaupun eina ni perempuan, tapi eina sangat minat bola dan ramai terkejut tengok eina yang begitu obses dengan bola. Ada yang malu sebab eina boleh mengalahkan ramai jejaka yang ingin lawan eina dalam PES12 iaitu game kegemaran eina yang boleh menghilangkan sunyi dan stress eina. Bila dah dapat game PES12, habis la, eina memang susah nak berhenti. Kalau ada bola sepak untuk perempuan di Malaysia ni, eina lah orang yang akan menyertainya. disebabkan bola sepak, eina tak boleh masuk, eina masuk HOKI (striker) dan FUTSAL (striker) dan pernah mewakili daerah. Hihihi. Jangan menilai orang dari luaran taw.
Einaangel sokong SPAINN!!!!!!

2 comments:

  1. viva espana <3 .. GOgogo SPAIN .. terbaekkk dari ladang ~

    ReplyDelete
  2. fuh...spain tu..hehehehe....sokong Spain sebab mmg terbaik..:)

    ReplyDelete

Put your comment here!!