Saturday, August 15, 2015

Bulan March?? Kenali dia yang sebenar..

Assalamualaikum uallz!!

Ramai request kat eina personaliti bulan March! Amboi..mesti rasa excited nak tahu macam mana personaliti pasangan uallz kan?? Hee.. Good job! Kenali dia dan belajar memahami si dia k.. Itu baru namanya pasangan yang SWEET like MADU.. Hehe..

Nah!! Baca dan faham semua sekali kat bawah ni ye..

1. BERPESONALITI YANG MENARIK DAN MENAWAN
Wahh...mesti pandai bergaya.. Untunglah siapa yang dapat pasangan yang lahir pada bulan 3 ni... Tertawan jugak dengannya kan.. Hehehe..


2. MUDAH DIDAMPINGI
Si dia sangat senang didampingi dan terkenal dengan sifatnya yang tak banyak songehh!! Dan tak annoying.. Hee..


3. SUKA MEMENDAM RASA
Si dia yang lahir di bulan March ni tak pandai meluahkan apa yang dia rasa.. Menjaga perasaan orang lain lebih dari menjaga perasaan sendiri..



4. SANGAT BAIK SEMULAJADI, JUJUR, PEMURAH DAN MUDAH SIMPATI
Si dia sangat pemurah dan mudah rasa kesian.. Kadang-kadang dengan sifatnya yang sebegitu membuatkan orang suka pijak kepala dia.. So, uallz yang jd pasangan dia, kena lah tolong tengok-tengokkan si dia ni ye..


5. SANGAT SENSITIF DENGAN SETIAP PERKATAAN DAN AYAT ORANG SEKELILINGNYA
Si dia ni sangat sensitif dan ambil serius setiap statement yang orang keluarkan.. Selalu sangat terasa.. Payah jugak macam ni.. Sifat suka muhasabah diri tu yang membuatkan dia kuat dalam kehidupan.. I like!

6. SUKA PADA KEDAMAIAN
Bila si dia ada masalah, dia mesti nak cari kedamaian.. Tempat favourite si dia mesti tepi laut, kampung dan tempat-tempat yang banyak kehidupan semula jadi.. Sweet je..





7. SANGAT PEKA DENGAN ORANG SEKELILING
Sifat ambil berat dan caringnya sangat dipuji ramai.. Dengan sifatnya yang sebegitu membuatkan ramai orang menyenangi dengan kehadirannya dan menghormatinya..

8. SUKA MEMBUAT KERJA AMAL
Si dia suka buat kerja amal.. Sifat penyayangnya boleh membuatkan semua orang menyayangi dan merinduinya..


9. TIDAK CEPAT MARAH DAN AMANAH
Si dia suka berbincang apabila ada masalah.. Tak cepat marah dan cepat memaafkan orang lain.. Ramai orang adore dengannya kerana dia selalu pegang pada janji yang diamanahkan..




10. TAHU KENANG BUDI DAN MEMBALAS BUDI
Si dia tak akan lupakan apa jua kebaikan yang orang dah berikan kepadanya.. Bila dah senang, dia akan balas balik semuanya..

11. PEMERHATIAN DAN PENILAIAN YANG SANGAT TAJAM
Si dia suka memerhati setiap tingkah laku orang sekelilingnya.. Si dia cuba untuk memahami semua benda.. Memerhati dan menilai setiap kebaikan dan keburukan.. Dia akan menegur orang dengan penuh manners supaya orang tu tak tersinggung dengannya..


12. BERDENDAM
Bahayanya si dia ni.. Dia suka berdendam.. Bila dah penuh dengan dendam, si dia akan meletup apabila tiba masanya.. Masa tu hilang semua sifat-sifat lembutnya.. Jangan main-main dengan orang yang menyimpan dendam ni k..



13. SUKA BERANGAN
Suka berangan dan termenung.. Angan-angannya bukan hanya sekadar mimpi.. Dia akan berusaha untuk menjadikan angan-angan kepada realiti.. Wahh..!!

14. SUKA MELANCONG
Kalau dia merajuk, dia akan pergi mambawa diri dengan melancong.. Si dia lebih suka berjalan-jalan sambil melancong dari shopping!

15. SANGAT MANJA DAN SUKA DIBERIKAN PERHATIAN
Kemanjaannya terserlah sangat.. Tapi hanya dengan orang yang dia sayang.. Dia suka orang yang dia sayang memberikan sepenuh perhatian kepadanya..


16. KELAM KABUT DALAM MEMILIH PASANGAN
Selalunya dia yang lahir bulan 3 ni terlalu senang untuk memberikan cintanya kepada orang.. Senang berharap dan susah untuk ditegah.. Kalau dah sayang tu, susah nak convince.. Hanya dia di hati.. Setia sangat orangnya..


17. SUKA PERHIASAN
Pantang nampak barang cute dan cantik, mesti beli.. Terutamanya perhiasan rumah.. Deko deko... Hehe.. Mesti cantik kan bilik dia..

18. PUNYA BAKAT SENI DALAM BIDANG MUZIK
Sifatnya yang suka melayan perasaan sendiri akan membuatkannya kretif mengeluarkan ayat-ayat macam lirik lagu.. Boleh jadi penulis lagu..


19. KECENDERUNGAN DALAM BENDA YANG ISTIMEWA DAN BAIK
Si dia tahu menilai yang mana baik dan yang mana buruk.. Istimewanya si dia, si dia suka membuat orang sekeliling bahagia bersamanya.. Sweetnya kan..


20. TIDAK MOODY
Si dia sangat riang orangnya dan tak suka moody.. Susah nak tahu dia ada masalah atau tidak sebab dia takkan tunjukkan dengan orang yang dia sayang..


Done!! Fuhh..! Banyak nya kebaikan dalam bulan March ni.. Huu... Eina lahir bulan Disember.. Kan best kalau Disember pon macam ni.. Hehe... Jemput share okay!!

#einaangelnetwork
#bloggermalaysia
#tipscinta
#March

No comments:

Post a Comment

Put your comment here!!