Wednesday, August 19, 2015

Rahsia personaliti bulan May..

Assalamualaikum uallz!!

Eina nak share rahsia personaliti si dia yang lahir di bulan May.. 


Antara sifat-sifat yang ada pada si dia yang lahir pada bulan May adalah......

1. KERAS HATI DAN DEGIL
Susah nak dipujuk. Degil yang teramat sangat. Hanya orang yang dia benar-benar sayang je yang boleh memujuknya..

2. KUAT SEMANGAT
Si dia akan bersungguh-sungguh melakukan kerja dan dengan semangat yang kuat, si dia boleh dapat apa yang diinginkan..

3. PEMIKIRAN YANG TAJAM
Si dia sangat bijak dalam membuat keputusan..

4. MUDAH MARAH
Si dia panas baran. Jika ada yang tak kena pada hatinya, dia akan memberontak untuk menunjukkan yang dia tak suka apa yang dilakukan..

5. PANDAI MENARIK PERHATIAN ORANG LAIN
Ramai yang menghormatinya.. Oleh itu, dia sentiasa diberi perhatian dan menjadi contoh pada orang sekelilingnya..

6. PERASAAN SAYANG YANG SANGAT MENDALAM
Si dia susah untuk menyayangi orang lain.. Tapi apabila dia dah mula sayangkan seseorang, dia sukar untuk melupakan orang tu dan akan mencintainya sampai bila-bila walaupun orang tu dah buat macam-macam padanya..


7. CANTIK DARI SEGI FIZIKAL DAN MENTAL
Si dia sangat pandai bergaya dan keperibadiannya sangat tinggi..

8. TIDAK PERLU DIMOTIVASIKAN
Si dia tak perlu dinasihatkan kerana dia yang selalu memberi nasihat kepada orang..


9. TETAP PENDIRIAN TETAPI MUDAH DIPENGARUHI ORANG LAIN
Si dia tetap dengan keputusan yang di ambil. Tetapi selalunya dia akan bermain dengan perasaannya sendiri dengan mendengar kata-kata orang sekeliling..



10. MUDAH DIPUJUK
Si dia suka merajuk tapi sangat mudah untuk dipujuk.. Tapi, kalau tidak dipujuk, jangan menyesal bila dia cari orang lain..



11. BERSIKAP SISTEMATIK
Kehidupannya sangat teratur.. Mata pelajaran kegemarannya ialah Matematik..

12. SUKA BERANGAN
Si dia suka berangan macam-macam dan akan pastikan angan-angannya akan jadi kenyataan pada suatu hari nanti..

13. KUAT DAYA FIRASAT DAN MEMAHAMI APA YANG TERLINTAS DI HATI WALAUPUN TANPA DIBERITAHU
Si dia mempunyai mata hati yang mampu mendalami perasaan orang lain dan sangat memahami..

14. DAYA KHAYALAN YANG TINGGI
Imaginasi yang tinggi membuatkan si dia sangat kreatif..

15. PANDAI BERDEBAT
Si dia susah nak mengaku kalah.. Kalau dalam bertelingkah, pasti dia yang akan menang..

16. SUKA MELANCONG
Si dia suka untuk melancong untuk menenangkan fikiran..

17. BOROS
Si dia sangat boros dalam berbelanja.. Kalau ada duit, mesti dia akan membelanjakannya tanpa memikirkan untuk menyimpan.. Bahaya ni..

18. CEPAT BOSAN DUDUK RUMAH
Si dia tak suka duduk lepak kat rumah.. Padanya, rumah hanyalah tempat untuk tidur dan bukannya tempat yang menyeronokkan..


Yeayyhh!! Done! Uallz boleh check pasangan uallz!! Betul tak ada yang sama?? Hehe.. Jangan lupa komen, like dan share okay!! Hee..

#einaangelnetwork
#bloggermalaysia
#tipscinta
#may

4 comments:

Put your comment here!!