Monday, October 12, 2015

Petua lama hilangkan Gatal Kemaluan (18+) **Untuk wanita sahaja

Assalamualaikum uallz!!

Ramai yang nak tahu tapi segan nak share masalah ni.. Ada je jawapan negative dari orang yang tak pernah mengalaminya. Ada yang cakap gatal nak kawen la..macam-macam lagi.. Padahal tak ada kena mengena pun kan.. Sedih je kalau minta bantuan kat orang tapi kena macam tu.. Jangan risau lagi.. Setiap penyakit, ada ubatnya..


Just nak share tips.. Ada sejenis gatal-gatal yang dialami oleh orang perempuan, iaitu pada sekitar kemaluannya. Kes macam ni bukan kurap ataupun tak menjaga kebersihan taw, ini disebabkan oleh perubahan hormon. Biasa lah, perempuan kan banyak hormonnya..


Untuk mengubatinya, tidaklah susah sebenarnya, ambil air suam kira-kira 3 gelas dan masukkan satu camca garam.. Basuhlah dengan air itu tiap pagi dan petang.. Insyaallah akan hilang gatal-gatal tu.. Jangan sesekali garu ye.. Sebab langsung tak membantu.. Amalkan je cara ni.. 

Done share!! Alhamdulillah.. Sebagai wanita, jangan sesekali abaikan untuk menjaga tempat yang paling sensitif bagi kita iaitu Miss V.

#einaangelnetwork
#bloggermalaysia
#petualama
#tips
#wanita

No comments:

Post a Comment

Put your comment here!!