Thursday, November 12, 2015

Rahsia personaliti si dia yang lahir pada bulan OKTOBER..

Assalamualaikum uallz!!

Malam ni eina nak share dengan uallz tentang rahsia personaliti si dia yang lahir pada bulan Oktober pulak... Boleh baca, nak percaya jangan sekali ye.. Hanya suka-suka je.. Kalau sama tu, alhamdulillah.. Hehe.. Jom korek rahsia dia... Hee...


Sumber dari Google Image

Antaranya ialah......

1. SUKA SEMBANG
Suka sangat dia bersembang walaupun benda tu tak penting pun.. Tapi peramah sangat..
Sumber dari Google Image

2. SUKA ORANG SAYANG PADA DIA
Sumber dari Google Image
Lagi ramai orang perhatikan dia, lagi dia bahagia.. So, orang macam ni, tak kisah orang jadi STALKER dia sebab bagi dia, semua orang yang STALKER dia tu sayangkan dia.. "Caring" katanya.. Hehe..

3. SUKA AMBIL JALAN TENGAH
Si dia tak suka gaduh-gaduh dan tak suka sokong mana-mana pihak.. Suka ambil jalan yang tak menyusahkan semua orang..
Sumber dari Google Image

4. SANGAT MENAWAN DAN SOPAN SANTUN
Si dia ada daya penarik yang akan buatkan sesiapa yang mengenalinya akan suka berkawan dengannya..

5. KECANTIKAN LUAR DAN DALAM
Si dia sangat baik dan tak pandai berpura-pura.. Kebanyakannya sangat GOOD LOOKING..

6. TIDAK PANDAI BERBOHONG
Sumber dari Google Image
Si dia sangat lurus dan tak pandai berkata bohong.. Bila dia berbohong, pasti kantoi.. So, better JUJUR..

7. MUDAH RASA SIMPATI, BAIK & PENTINGKAN KESIAN
Si dia tak suka menganiaya orang.. Sangat selalu kalah dengan rasa simpati dengan orang.. Orang macam ni tak boleh berniaga.. Dia lebih kepada kebajikan..


Sumber dari Google Image

8. SENTIASA ADA KAWAN
Si dia akan sentiasa ditemani oleh kawan. Takkan ALONE.. So, kalau awak tak nak kawan dengan dia, tak apa..dia akan sentiasa ada orang yang akan menemaninya..


Sumber dari Google Image
Sumber dari Google Image

9. HATINYA MUDAH TERUSIK TAPI MERAJUKNYA TAK LAMA
Hati-hati dengan hatinya yang sangat sensitif.. Salah sikit, merajuk.. Bila dah merajuk, wajib pujuk! Baru merajuknya tak lama.. Kalau tak, SELAMAT TINGGAL.. hehe..

10. CEPAT MARAH
Si dia agak pemarah.. Tapi dalam marah-marahnya, dalam hati ada taman..

11. PENTINGKAN DIRI SENDIRI
Si dia sangat pentingkan diri sendiri.. Sentiasa ada jalan untuknya melepaskan diri dari masalah..

12. TIDAK AKAN MENOLONG ORANG KECUALI DIMINTA
Si dia sangat EGO.. Dia suka menolong orang tapi orang tu mesti minta dulu.. Kalau tidak, jangan harap..


Sumber dari Google Image

13. SUKA JUDGE ORANG
Dia suka buat spekulasi sendiri dari penglihatan.. Suka judge orang.. Dalam kata pendeknya, macam bagus sangat!


Sumber dari Google Image

14. TIDAK SUKA TERIMA PANDANGAN ORANG LAIN
Dia tak suka orang memberikan pandangan yang berlainan dari apa yang dia fikir.. Degil sangat!

15. SUKA AMBIL KEPUTUSAN IKUT EMOSI
Si dia sangat beremosi.. Keputusan yang selalu diambil selalunya akan membuatkan dia menyesal selepas tu..

16. SUKA BERANGAN DAN PANDAI BERCAKAP
Si dia kuat berangan. Apa yang dibuatnya mesti nak buat berdasarkan apa yang diangankan..
Sumber dari Google Image

17. EMOSI YANG KELAM KABUT
Dia suka ambil keputusan yang terburu-buru..

18. DAYA FIRASAT YANG SANGAT KUAT (terutamanya perempuan)
Be careful.. Apa yang dia rasa akan jadi selalunya jadi betul-betul..

19. SUKA MELANCONG
Si dia suka aktiviti melancong tak kira dalam ataupun luar negara.. Yang penting dapat bercuti dengan orang yang disayangi..

20. PENGASIH, PENYAYANG DAN LEMAH LEMBUT
Kalau dah sayangkan seseorang, dia sanggup buat apa sahaja untuk membahagiakan si dia..

21. ROMANTIK DALAM PERCINTAAN
Si dia sangat romantik dan suka buat kejutan untuk si dia..


Sumber dari Google Image

22. KUAT CEMBURU
Bahaya ni.. Cemburu yang kuat kadang-kadang boleh menyebabkan si dia buat apa yang langsung tak masuk akal..

Sumber dari Google Image

23. SUKA AMBIL BERAT DENGAN ORANG LAIN
Orang akan mudah jatuh hati dengannya disebabkan layanannya yang "CARING".


Sumber dari Google Image

24. ORANG YANG ADIL
Si dia seorang yang adil dalam semua aspek..

25. BOROS DAN MUDAH DIPENGARUHI DENGAN IKLAN
Si dia suka shopping.. Pantang ada SALE! Kena ada assistant untuk menguruskan kewangannya..
Sumber dari Google Image

26. MUDAH PATAH SEMANGAT
Si dia tak boleh gagal.. Dia akan cepat GIVE UP.. So, kena ada seseorang untuk menaikkan semangatnya semula..
Sumber dari Google Image

Yeayyhhhh!! Done! Jemput share ye..

#einaangelnetwork
#bloggermalaysia
#tipscinta
#Oktober

No comments:

Post a Comment

Put your comment here!!